Darmowa dostawa od 2000 zł w 3 strefach

Często zadawane pytania

ZAKUPY ONLINE

1. Co oznacza przechowalnia? Czym się różni od koszyka?

Przechowalnia to miejsce, w którym mamy możliwość przechowywania wybranych przez nas produktów w celu zakupienia ich w późniejszym czasie.

Dodatkowo, umieszczone w przechowalni produkty możemy udostępniać osobom trzecim drogą mailową, a także, za pomocą jednego przycisku, przenieść je do koszyka i kontynuować ścieżkę zakupową.

Znaczącą różnicę pomiędzy koszykiem stanowi fakt, że produkty w przechowalni nie usuwają się automatycznie. Daje nam to możliwość trzymania ulubionych oraz często zamawianych produktów w jednym miejscu, bez konieczności ciągłego wyszukiwania towarów. Co więcej w momencie przeniesienia produktów z przechowalni do koszyka, produkty nadal będą dostępne w przechowalni.

2. Czy mogę przyśpieszyć realizację zamówienia?

Standardowy czas oczekiwania na towar zamówiony w naszym sklepie wynosi 5 dni roboczych (od momentu dokonania płatności). W przypadku wybrania metody dostawy Express zamówienie jest realizowane w przeciągu 2 dni roboczych. Szczegółowe informacje o dostawach znajdziesz na stronie Metody dostawy.

3. Czy istnieje możliwość śledzenia zamówienia?

Możliwość śledzenia zamówienia istnieje tylko i wyłącznie po wcześniejszym zalogowaniu się do konta Klienta. Informacje na temat statusu zamówienia można znaleźć w zakładce moje konto.

4. Czy mogę odebrać zamówione produkty osobiście?

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, ani punktu odbioru zamówień, dlatego nie ma możliwości samodzielnego odbioru produktów. Produkty dostarczane są tylko i wyłącznie poprzez transport sprzedawcy, bądź wynajętą przez sprzedawcę firmę zewnętrzną.

5. Czy mam możliwość złożenia zamówienia kontaktując się telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail?

Nie, w naszym sklepie istnieje możliwość składania zamówienia wyłącznie przez platformę internetową. W razie jakichkolwiek trudności związanych ze złożeniem zamówienia, skontaktuj się z naszym konsultantem dostępnym pod numerem telefonu 62 506 69 69 (8:00-16:00). Poza godzinami funkcjonowania infolinii możliwy jest również kontakt mailowy pod adresem sklep@woodrive.pl.

6. Czy moje dane są poufne?

Tak, dane, które zostawiasz w naszym sklepie internetowym objęte są przepisami RODO. Ponadto nasza platforma zabezpieczona jest certyfikatem SSL. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A.

7. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia, nawet po wcześniejszym opłaceniu produktów. W przypadku takiej sytuacji, kwota zostanie zwrócona w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie. Więcej informacji znajduje się w regulaminie, który znajdziesz tutaj.

8. Jakie korzyści daje mi rejestracja na platformie oraz zapisanie się do newslettera?

Rejestracja w naszym sklepie internetowym daje szeroką gamę korzyści. Przede wszystkim umożliwia śledzenie statusu zamówień oraz daje wgląd do ich historii.

Zapis do newslettera umożliwia bycie na bieżąco z aktualnymi promocjami oraz daje możliwość uzyskania kodów rabatowych.

9. Jak można zostać partnerem?

Informacje na temat partnerstwa można uzyskać dzwoniąc pod numerem telefonu 62 506 69 49.

PŁATNOŚCI I DOSTAWA

1. Czy dostawa zamówionych produktów jest bezpłatna?

W naszym sklepie oferujemy darmową dostawę dla zamówień na kwotę powyżej 2000 zł.

W przypadku zamówień poniżej 2000 zł ceny za dostawę ustalane są na podstawie cennika, który można znaleźć tutaj.

Jeśli w tabeli nie możesz znaleźć interesującego Cię obszaru, zadzwoń na naszą infolinię 62 506 69 69 w celu uzyskania informacji na temat możliwości dostawy produktów i znalezienia najkorzystniejszej dla Ciebie oferty.

2. Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne metody płatności to:

- Przelew natychmiastowy - szybkie płatności on-line, w tym BLIK i Google Pay - bez opłat dodatkowych!

- Płatność kartą debetową lub kredytową

- Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze.

Szczegółowe informacje o formach płatności znajdziesz tutaj.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Jaka jest procedura zwrotu/reklamacji towarów i kto pokrywa koszty zwrotu towarów?

Klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o chęci odstąpienia od zawartej umowy wysyłając formularz odstąpienia lub inną formę oświadczenia na adres sklep@woodrive.pl lub listownie na adres sklepu.
W przypadku takiej sytuacji, koszty zwrotu towaru ponosi klient.

Reklamacja - aby poinformować o reklamacji, należy wypełnić formularz, który można znaleźć w Regulaminie oraz wysłać go drogą mailową pod adres sklep@woodrive.pl lub listownie na adres sklepu. Każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest indywidualnie.

Więcej szczegółowych informacji dotyczących zwrotów i reklamacji można znaleźć w zakładce Zwroty i reklamacje.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl